كسب رتبه برتر جشنواره استانی شهید رجایی برای دومین سال متوالی توسط اداره كل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه و بویراحمد
كسب رتبه برتر جشنواره استانی شهید رجایی برای دومین سال متوالی توسط اداره كل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه و بویراحمد
در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد و در دوبعد شاخص های عمومی و اختصاصی ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش صبح دنا، مراسم تجلیل و قدردانی از دستگاههای دولتی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار ، مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، و به موجب ارزیابی عملکرد سال 1398 دستگاههای اجرایی استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی شناخته و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش دستگاههای برتر استانی از طرف استاندار و رئیس جشنواره به غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اهداء شد.

در لوح تقدیر اهدائی از طرف حسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان خطاب به غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آمده است؛

جناب آقای غضنفر آرام

مدیرکل محترم امور اقتصادی و دارایی استان

باسلام و احترام

ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقاء اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال 1398 دستگاههای اجرایی استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان، آن دستگاه را به عنوان دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی عمومی برگزید.

بدینوسیله از تلاشهای ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم. امید است با استعانت از ایزد منان در ظل وجهات حضرت ولی عصر(عج) با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روزافزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و ماموریتهای محوله باشیم.