شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای چهارمین سال پیاپی دستگاه برتر شد
شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای چهارمین سال پیاپی دستگاه برتر شد
شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، برای چهارمین سال پیاپی در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم که با حضور دکتر کلانتری استاندار و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد ، شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۸ در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت معرفی و از مدیرعامل این شرکت قدردانی شد.

رسول فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در حاشیه این مراسم در گفتگو با صدا و سیما ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونین ، مدیران ،کارشناسان و کارکنان این شرکت ، موفقیت به دست آمده را نشانگر عزم و اراده کارکنان، مدیریت مشارکتی و کارگروهی بیان کرد.
وی افزود: با این اننخاب، مسئولیت ما که همانا تأمین آب پایدار برای مصارف شرب ،کشاورزی و صنعت است دوچندان می‌ شود و لذا شایسته است همکاران پر تلاش شرکت آب منطقه ای استان در مسیر خدمت رسانی به مردم، همواره ضمن رعایت کردن سیاستهای ابلاغی وزارت نیرو و مدیریت منابع آب ایران، موجبات پاسخگویی و بهبود عملکرد شرکت را بیش از پیش فراهم سازند.

احمد عباسیان رئیس بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای استان در این خصوص گفت: شاخص های عمومی در قالب 9 محور و 27 شاخص بود و شاخص های اختصاصی در 4 محور و 10 شاخص بود که بر اساس اطلاعات خود دستگاه ها توسط کارگروه تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت دستگاه های برتر معرفی شدند.
در ادامه این مراسم، ضمن معرفی شرکت آب منطقه ای استان به عنوان دستگاه برتر، لوح تقدیری با امضاء استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مدیرعامل این شرکت اهداء شد .
در این لوح تقدیر آمده است؛
جناب آقای رسول فرهادی
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان
با سلام و احترام
ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان :دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی(گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت) برگزید.
بدینوسیله از تلاشهای ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه و کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم .
امید است با استعانت از ایزد منان در محل توجهات حضرت ولیعصر عج با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهترین وظایف و مأموریت های محوله باشیم.