توزیع 150 بسته لوازم التحریر در طرح آوای مهر به همت بنیاد بین المللی خیریه ”آبشار عاطفه ها”
توزیع 150 بسته لوازم التحریر در طرح آوای مهر به همت بنیاد بین المللی خیریه ”آبشار عاطفه ها”
طرح آوای مهر با توزیع 150 بسته لوازم التحریر به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها آغاز شد.

صبح دنا_مهر آمد ، ماه مهربانی مهتاب، ماه میزبانی نیمکتهای عاشق درس و مدرسه ، ماه شکوفایی نیلوفران در دعای رطوبت باران های پاییز، ماه مدرسه ، بوی لبخند ، بوی درس و مدرسه و شوق کودکانه ، بوی دفتر و کتاب و مشق های ناتمام و بوی دوستی و محبت.

مهر ماهی که باید بیشتر از هر موقعی هوای دل کودکانی که چشمهای نگرانشان به دست والدینشان مانده مبادا که مشق هایشان نوشته نشود در دفتری که شاید نباشد و والدینی که عرق شرم از نداری و شرم از روی فرزند قلبشان را آکنده از غم میکند.

اینجاست که به رسم مهربانی هرساله در استقبال از بازگشایی مدارس بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها امور شعب بویراحمد در طرح آوای مهر تعداد ۱۵۰ بسته لوازم التحریر را جهت توزیع بین کودکان تحت حمایت به شعبات یاسوج ، اکبرآباد، دنا، پاتاوه، لوداب، باشت و لنده اهدا میکند، بلکه با همت همه ی ما تعدادی از کودکانمان بدور از هرگونه دغدغه مهر خود را شروع کنند.

فاطمه سادات روزبه مدیر شعب شهرستان بویراحمد بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در گقت و گو با صبح دنا گفت: از همه مردم عزیز نیز دعوت میکنم در این امر خداپسندانه شرکت کنند و در نقش بستن لبخند و کمک به این دانش آموزان سهیم شوند.

وی ادامه داد: این پک شامل:دفتر، خودکار، مداد، مدادرنگی، کیف، خط کش، پاک کن ، مدادتراش بوده و ارزش ریالی هر پک ۲۰۰۰۰۰۰ریال هست.