۲۲۶ متقاضی طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح حساب کردند
۲۲۶ متقاضی طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح حساب کردند
صبح دنا- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ۲۲۶ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان تاکنون افتتاح حساب شده و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

حامد صیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: سه هزارو ۳۷۸ نفر در طرح مسکن ملی در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۲۶ نفر متقاضی پیامک افتتاح حساب را در استان دریافت کردند که از این تعداد ۱۲۷ نفر اقدام به تکمیل آورده و واریز وجه نموده است.

صیادی تصریح کرد: متقاضیان باید هرچه سریعتر نسبت به واریز وجه یا تکمیل موجودی تا سقف ٤٠٠ میلیون ریال اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین مدارک ۲۳ متقاضی مسکن ملی تاکنون در این استان از سوی بنیاد مسکن تایید نهایی شده ولی تاکنون پیامک افتتاح حساب دریافت نکرده اند.

صیادی افزود: از این تعداد متقاضیان طرح مسکن ملی بیشترین متقاضیان مربوط به شهرستان‌های گچساران بوده است.

وی ادامه داد: ۲ هزارو ۱۹۵ متقاضی در گچساران برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند با توجه به توافق انجام شده بین بنیاد مسکن و راه شهر سازی زمین برای ساخت ۳۱۲ واحد تامین شد.

وی گفت: نقشه اجرای واحدها توسط نهادها و سازمان‌های مجری طرح مسکن ملی در این استان تهیه شده است.

صیادی افزود: در طرح مسکن ملی ۳۱۲ واحد در گچساران، ۱۷۹دهدشت، چرام ۳۶ واحد، ۳۸ لیکک و ۱۸ واحد در سی سخت ساخته خواهد شد.

وی ابراز کرد: تاکنون آماده سازی و تسطیح طرح مسکن ملی در گچساران انجام شده و پیش نویس پروانه ساختمانی از شهرداری دوگنبدان اخذ شده است.

صیادی با بیان اینکه همچنین لوله های آب شرب این طرح با اعتباری بیش از پنج میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال خریداری شده گفت: پیمانکار این پروژه مشخص و بزودی عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.