افزایش 100 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در گچساران
افزایش 100 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 475 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون باتلاش کلیه کارکنان و ماموران انتظامی شهرستان گچساران به خصوص پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری سربازان گمنام امام زمان ((عج ))در شهرستان گچساران و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۴۷۵کیلوگرم انواع مواد مخدر گردیده ایم که در این مدت ۹باند تهیه وتوزیع موادمخدر نیزمنهدم گردید.
وی اذعان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100درصد افزایش داشته است.
موسوی عنوان کرد: مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است افزود: مبارزه با این پدیده شوم به طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران ادامه داد: در این مدت تعداد۶۸نفرقاچاقچی مواد، ۱۵۳نفرخرده فروش موادمخدر و۶۵نفر معتاد دستگیر و به مراجع ذیصلاح جهت سیرمراحل قانونی معرفی گردید.
وی افزود: در این راستا تعداد۶۹دستگاه خودرو ز از قاچاقچیان توقیف وبه پارکینگ انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ازعزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر سوداگران مرگ درسال جدیدخبرداد و خاطرنشان کرد مردم و همشهریان عزیز باید پلیس رادرتامین امنیت جامعه یاری نمایند واخبار و گزارشات خود را پیرامون فعالیت قاچاقچیان وهنجارشکنان ومخلان نظم و امنیت ازطریق شماره تلفن۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهند.