دیدار رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» با امام‌جمعه دیشموک
دیدار رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» با امام‌جمعه دیشموک
رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با امام‌جمعه دیشموک دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از حوزه، مدیران و تیم رسانه‌ای موسسه خاتم در ادامه برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با سفر به دیشموک با حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام‌جمعه شهر دیشموک دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر امام‌جمعه شهر دیشموک صورت گرفت، دکتر سید محمدحسین چاوشیان رئیس موسسه خاتم ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پژوهشی و رسانه‌ای موسسه خاتم موسسه، به تشریح برنامه‌های مشترک محرومیت‌زدایی در شهر دیشموک با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام‌جمعه دیشموک با تقدیر از فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» به بیان مسائل و اولویت‌های مهم خانوادگی و اجتماعی بخش دیشموک پرداخت و گفت ما آمادگی داریم همکاری‌های مشترکی را با موسسه خاتم به‌صورت مستمر و بلندمدت در راستای دانش‌افزایی و کاهش آسیب‌های خانوادگی و اجتماعی آغاز نماییم.

هم‌چنین در این دیدار مرضیه التیامی جو مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی پایگاه سلامت روان اجتماعی بخش دیشموک گفت: تاکنون کارگاه‌های مختلفی در راستای توانمندسازی زنان ازجمله برگزاری دو کارگاه اشتغال‌زایی (کارگاه دوخت ماسک و کارگاه اشتغال در صنعت بیمه) با حضور بیش از 60 نفر برگزار نموده‌ایم و مصمم هستیم در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه خاتم و جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی برنامه مشترکی با موضوع دانش‌افزایی و توانمندسازی خانواده‌های شهر دیشموک طراحی و اجرا نماییم.

خاطرنشان می‌شود، تیم رسانه‌ای موسسه خاتم با حضور در مناطق محروم استان و بخش دیشموک قصد دارند مستندی را با موضوع آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی، با کارگردانی جواد یقموری تولید نمایند.