نظارت ها بصورت روزانه در حال انجام است/ پلمپ و تشویق در انتظار واحدهای صنفی استان
نظارت ها بصورت روزانه در حال انجام است/ پلمپ و تشویق در انتظار واحدهای صنفی استان
مدیرکل صمت کهگیلویه و بویراحمد از تشویق واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت می کنند خبر داد و گفت :در حوزه پروتکل های بهداشتی و صنفی نظارت ها را روزانه انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا؛ سالارحسین پور در مورد فعالیت واحدهای صنفی در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت:قصد ما این است که تمام واحدهای صنفی فعال باشد، ونظارت ها نیز ادامه داشته باشد ،همچنین پلمپ های که انجام می دهیم برای واحد های متخلفی باشد که اصولا پروتکلهای بهداشتی در آنها رعایت نمی شود.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:واحدهای صنفی که تخلفی را در زمینه پروتکل های مرتکب می شوند،تذکرات لازم داده می شود و برخوردهای نیز صورت خواهد گرفت،همچنین واحدهایی که به اصول بهداشتی و رعایت پروتکلهای بهداشتی پایبند هستند،دریک برنامه خاصی از آنها تقدیر می شود.

حسین پور با بیان اینکه فقط جمعه بازار شهر یاسوج تعطیل است گفت: قرار است واحد های صنفی استان با رعایت تمام دستور العملهای بهداشتی فعال باشند،به فعالیت خودادامه دهند،و امیدواریم شرایط به گونه ای پیش برود،که منجر به تعطیلی واحدها صنفی نشود.

وی اظهار داشت:نظارت ها به همراه دانشگاه علوم پزشکی استان ، تعزیرات حکومتی ، دستورات نماینده قضا و همچنین اتاق اصناف روزانه انجام می شود، و در این نظارت ها هم بحث موضوعات صنفی و هم پروتکل های بهداشتی را بررسی می کنیم.