شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 98 نفر رسید/بستری 266 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان
شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 98 نفر رسید/بستری 266 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید19 استان به 98 نفر خبر داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 266 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 120 بيمار كرونايي قطعي بوده و 22 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب ٢١١نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بيشترين موارد مثبت مربوط به شهرستانهاي كهگيلويه ( ٥٠ درصد ) و بويراحمد(٤٠ درصد) بود.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 5476 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد افزایش افسار گسیخته کرونا و خسارت جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان تسهیل می‌کند از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعايت فاصله گذاري فيزيكي ( حداقل ٢ متر)مورد تأکید است.