اسامی 37 نفر که بدون ضابطه در شهرداری دوگنبدان بکار گرفته شده‌اند / ورود سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به بکارگیری‌ فله‌ای 4 شهرداری
اسامی 37 نفر که بدون ضابطه در شهرداری دوگنبدان بکار گرفته شده‌اند / ورود سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به بکارگیری‌ فله‌ای 4 شهرداری
شهرداری دوگنبدان بدون رعایت قوانین و ضوابط اقدام به بکار گیری تعدادی نیروی کرده که بر اساس اخبار واصله سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده است.

صبح دنا_شهرداری دوگنبدان بدون رعایت قوانین و ضوابط اقدام به بکار گیری تعدادی نیروی کرده که بر اساس اخبار واصله سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده است.

به گزارش صبح دنا، بر اساس اطلاعات واصله، سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به جد به بکارگیری نیروهای فله‌ای 4 شهرداری استان کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج، پاتاوه، دوگنبدان و باشت) ورود کرده است. همچنین گفته می‌شود، برخی اداراتی همچون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد زیر تیغ عدالت سازمان بازرسی رفته و به زودی با متخلفین در این زمینه برخوردهای قانونی انجام می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، اسامی ۳۷ نفر از افرادی که بدون رعایت ضوابط قانونی در شهرداری گچساران طی چند ماه گذشته بکار گرفته شده‌اند، به شرح زیر است؛ شایعات حاکی از بکارگیری بدون ضابطه حدود ۹۰ نفر بدون آزمون و طی فرایند غیرقانونی و خارج از ضوابط در شهرداری دوگنبدان می‌باشد.

محمد لطفی یکی از شهروندان گچساران می‌گوید: تبعیض و بی‌عدالتی در جامعه مردم را نگران می‌کنند. نظام اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است که امید می‌رود مسئولان به سیره عملی شهدا به معنای واقعی عمل کنند.

فاطمه سادات احمدی با بیان اینکه من دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی هستم، اظهار داشت: چرا شهرداری‌ها از افراد تحصیل کرده بهره نمی‌برند و در بکارگیری افراد صاحب‌دار بی‌صاحب می‌کنند.
اسامی ۳۷ نفر از افرادی که بدون رعایت ضوابط قانونی در شهرداری گچساران به کار گرفته شده‌اند.
۱- الف – ر
۲- الف – م
۳- الف – ع
۴-الف -م
۵- الف – الف
۶-الف- ح
۷- ب – خ
۸- ب-م
۹- ب- د
۱۰ –الف -ن
۱۱- ف -ظ
۱۲- ح-ق
۱۳- س-ح-م
۱۴- ح-ص
۱۵ – د-ر
۱۶-ر-ن
۱۷- ر-الف
۱۸- س-و
۱۹- س-ب
۲۰ – س-الف-م
۲۱ – س-ع-م
۲۲- س-ع-م
۲۳- ش-الف
۲۴- ع-ص
۲۵ – ع-گ
۲۶ – ع-خ
۲۷- ع-ص
۲۸ – ع-گ
۲۹ – ق-ف
۳۰ – م-غ
۳۱ –م-خ
۳۲- م-س
۳۳- م-د
۳۴- م-ع
۳۵- م-ر-ع
۳۶- م-ق
۳۷- ن-الف
کبنا نیوز موضوع استخدام‌های فله‌ای در شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : کبنانیوز