درخواست عجیب «ندا یاسی» از «محمدرضا فروتن» درباره تکذیب تغییر جنسیت
درخواست عجیب «ندا یاسی» از «محمدرضا فروتن» درباره تکذیب تغییر جنسیت
عکس تکذیب تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در اینستاگرام، بیش از ۲۵۰ هزار لایک و قریب به ۳۰ هزار کامنت دریافت کرد که حتی با واکنش ندا یاسی کمدین ایرانی مقیم تورنتو هم همراه شد.

محمدرضا فروتن پسر متولد هفتم دی ماه سال چهل و هفت در تهران، هنرپیشه سینما و صدا پیشه و خواننده است. این بازیگر پنجاه و یک ساله سینمای ایران، سابقه ضبط آلبوم موسیقی داشته و در ۲۰ سال اخیر در ده ها فیلم سینمایی و سریال  تلویزیونی و شبکه خانگی به کارگردانی صاحب نام های سینمای ایران، نقش آفرینی کرده است و سابقه داوری در جشنواره فیلم فجر را نیز در کارنامه دارد.

در ۱۵ شهریور ۹۹، شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن، بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرد و میلیون ها نفر به دنبال عکس تغییر جنسیت محمد رضا فروتن و نام محمدرضا فروتن پس از تغییر جنسیت بودند و داستان های زیادی درباره تغییر جنسیت محمدرضا فروتن به اشتراک گذاشته شد که در نهایت با اینستانوشته محمدرضا فروتن مبنی بر تکذیب این عمل، خاتمه یافت.

پس از پایان جنجال های درباره تغییر جنیست محمد رضا فروتن، گوگل ترند خبر از داغ شدن موضوع تغییر جنسیت فتحعلی اویسی و تغییر جنسیت شهره لرستانی می دهد! به هر حال در روزگار کرونایی اقتصاد ایران و پراید ۱۰۰ میلیونی ودلار ۲۵۰۰۰ تومانی و جنجال بورس، هر روز یک ترند و موضوع داغ می شود و عده ای به دنبال داستان های جدید می روند که زود تکذیب می شود.

کامنت ندا یاسی به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

عکس تکذیب تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در اینستاگرام، بیش از ۲۵۰ هزار لایک و قریب به ۳۰ هزار کامنت دریافت کرد که حتی با واکنش ندا یاسی هم همراه شد و از محمدرضا فروتن خواست در یک استوری، تصویری آنلاین از خودش منتشر کند و به شایعات پایان دهد تا اعتمادها به او شکسته نشود!

کامنت ندا یاسی کمدین ایرانی مقیم تورنتو کانادا روی اینستانوشته جنجالی محمدرضا فروتن، بیش از ۱۱ هزار لایک دریافت کرد که در عکس بالا مشاهده می کنید. درخواست عجیب ندا یاسی از محمدرضا فروتن مبنی بر انتشار یک استوری برای نمایش چهره خود، با هزاران کامنت هواداران محمد رضا فروتن نیز همراه شد.