دستگیری عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی
دستگیری عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی
رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا اعلام کرد: عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک ۳ ساله به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از ایلنا، سرهنگ “مصطفی نوروزی”با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وادار کردن استعمال مواد مخدر توسط پسر بچه ۳ ساله در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.
وی افزد: در بررسی های فنی و کارشناسی صورت گرفته از سوی پلیس فتا، متهم در یکی از استان های کشور شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، فرد مذکور که پدر کودک است در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از مواجه با ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهم؛ انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیر انسانی، شوخی و سرگرمی در جمع خانوادگی اعلام و اقرار کرد که هرگز تصور نمی کردم این کلیپ که توسط یکی از اعضای خانواده تهیه و در فضای مجازی منتشرشده، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا در خاتمه به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله جمع آوری فالور و بازدید کننده خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir قسمت گزارشات مردمی منعکس کنند.