کسادی ۵۰ درصدی بازار لوازم التحریر یاسوج/تقاضای ابطال پروانه۲۰ واحد
کسادی ۵۰ درصدی بازار لوازم التحریر یاسوج/تقاضای ابطال پروانه۲۰ واحد
رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار یاسوج گفت: لوازم التحریر فروشی های این شهر رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار یاسوج گفت: لوازم التحریر فروشی‌های این شهر امسال با کاهش بیش از ۵۰ درصد فروش مواجه شدند. با کاهش بیش از ۵۰ درصد فروش مواجه شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از «یدالله حجازی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته مدارس زودتر از همیشه بازگشایی شدند، اما از بازار همیشگی خبری نیست و از زمان شیوع ویروس کرونا، همچنان بازار لوازم التحریر یاسوج با رکود بی سابقه مواجه است.

وی اظهارکرد: یکی از دلایل کسادی بازار لوازم و التحریر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کتاب از سوی اموزش و پرورش بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار یاسوج با بیان اینکه همه واحدهای صنفی لوازم التحریر یاسوج از این وضعیت اظهار نارضایتی می کنند، خاطرنشان کرد: بازار در رکود کامل است و دستفروشان نیز این رکود را تشدید کردند، دستفروشان در پیاده رو جنس بُنجُل و چینی خود را با عنوان لوازم التحریر به نرخ دولتی عرضه می کنند که این کار تشه به ریشه این صنف است.

حجازی با بیان اینکه کرایه مغازه ها بالاست، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی بازار همیشگی را نداریم.

وی عنوان کرد: حذف کتب درسی از پیشخوان کتابفروشی‌ها و نامشخص بودن وضعیت مدارس، موجب کسادی بیش از ۵۰ درصدی درآمد و فروش در بازار لوازم التحریر طی سال تحصیلی جدید در یاسوج شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار یاسوج بیان کرد: حدود ۲۰ واحد لوازم التحریر در شهر یاسوج تقاضای ابطال پروانه داده اند.

حجازی پور اظهارکرد: از مسئولان و متولیان امر انتظار داریم با توجه به این مشکلات تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنفی لوازم التحریر پرداخت کنند.