۲۳سارق در اجرای طرح امنیت محله محور در گچساران دستگیر شدند
۲۳سارق در اجرای طرح امنیت محله محور در گچساران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در اجرای مرحله اول طرح امنیت محله‌محور در سطح شهرستان۲۳سارق دستگیر شدند

به گزارش صبح دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ سید محمد موسوی از توقیف ۱۱۲دستگاه خودرو، ۷۰دستگاه موتورسیکلت و ۲۳نفر سارق در اولین مرحله اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان گچساران خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگانهای انتظامی شهرستان اولین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در گچساران به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ موسوی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در اجرای این طرح ۱۱۲دستگاه خودرو و ۷۰دستگاه موتورسیکلت را بعلت تخلفات رانندگان و راکبان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، مدارک شناسایی، کلاه ایمنی، پلاک مخدوش و تاشو، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد۲۳ نفر سارق،۸۳نفرمعتاد و ۵نفر از اراذل و اوباش دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰موارد را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمین متخلفین اقدام گردد.