اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از توقیف ۱۱۲ دستگاه خودرو، ۷۰دستگاه موتورسیکلت و دستگیری ۲۳ نفر سارق در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد سرهنگ سید محمد موسوی افزود: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان گچساران، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: مأموران در اجرای این طرح تعداد ۱۱۲ دستگاه خودرو و ۷۰ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، نداشتن مدارک شناسایی و پلاک تاشو و مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات‌نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه‌دودی و سایر تخلفات توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.

موسوی افزود: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۲۳ نفر سارق ۸۳ نفر معتاد و ۵ نفر اراذل و اوباش دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.