با توسعه خدمات الکترونیکی مراجعه حضوری به مراکز بیمه ای تامین اجتماعی ۷۵ درصد کاهش می یابد
با توسعه خدمات الکترونیکی مراجعه حضوری به مراکز بیمه ای تامین اجتماعی ۷۵ درصد کاهش می یابد
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار دنا از کاهش 75 درصدی مراجعات حضوری با گسترش خدمات الکترونیکی خبر داد.

به گزارش صبح دنا_مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: با گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شدن آنها هم اکنون حداقل ۴۰ درصد از مراجعات حضوری بیمه شدگان و کارفرمایان به مراکز بیمه ای این سازمان کاسته شده است و با گسترش این طرح، تا پایان سال جاری ۷۵ درصد از مراجعات حضوری برای دریافت خدمات حذف خواهد شد.

عباس نورمحمدی در دیدار با فرماندار شهرستان دنا افزود: به منظور حفظ سلامت بیمه شدگان ، فرایند مراجعه حضوری مبتلایان به کرونا برای دریافت غرامت دستمزد و معرفی به کار یا استعلام وضعیت نیز حذف شده است و این افراد می توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir
نسبت به ثبت درخواست و بار گذاری مدارک ک مستندات پزشکی خود اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمعیت زیر پوشش بیمه ای شهرستان دنا گفت: در حال حاضر ۶۳۰۰ بیمه شده اصلی اعم از بازنشسته و افراد شاغل در کارگاه های تولیدی، صنفی و خدماتی در این شهرستان، بیمه شده تامین اجتماعی هستند که با احتساب خانواده و افراد تحت تکفل، حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان، زیر پوشش خدمات و حمایت های بیمه ای و درمانی این سازمان قرار دارند.

پناهی، فرماندار شهرستان دنا، در این دیدار تسریع در ارائه خدمات به مردم را قابل تقدیر دانست و گفت: با الکترون یکی شدن خدمات، پاسخ گویی به مردم در سازمان تامین اجتماعی سرعت گرفته و این اقدامات باعث افزایش رضایت بیمه شدگان و کارفرمایان از این سازمان شده است.

عبدالحمید پناهی افزود: شهرستان دنا به دلیل ویژگی های خاص آب و هوایی و گردشگری، لز ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و امیدواریم با پی گیری های که از طریق فرمانداری شهرستان، اداره کل تامین اجتماعی و استانداری صورت خواهد گرفت، زمینه سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی به ویژه در بخش احداث مراکز تفریحی و گردشگری فراهم شود.