پیام تسلیت شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت مجری صدا و سیما
پیام تسلیت شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت مجری صدا و سیما

در پی درگذشت فاضل فرهی مجری، خبرنگار و گوینده خبرصدا و سیمای استان و شبکه دنا شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه دردناک را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: ((کل نفس ذائقه الموت )) ضایعه درگذشت ناگهانی زنده یاد جاویدنام، روانشاد فاضل فرهی خبرنگار، مجری و گوینده خبر صداوسیمای […]

در پی درگذشت فاضل فرهی مجری، خبرنگار و گوینده خبرصدا و سیمای استان و شبکه دنا شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

((کل نفس ذائقه الموت )) ضایعه درگذشت ناگهانی زنده یاد جاویدنام، روانشاد فاضل فرهی خبرنگار، مجری و گوینده خبر صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد که پس از سالها خدمت صادقانه، طنین صدای زیبایشان برای همیشه در اذهان مردم فرهنگ دوست این استان ماندگار و به یادگار خواهد ماند موجبات تاسف و تاثر فراوان گردید.

مدیرعامل، معاونین، مدیران، کارکنان ستادی، امور و ادارات آبفا در سراسر استان وداع غمناک این عزیز سفرکرده را به بیت داغدار، مدیریت و مجموعه کارکنان خدوم صدا وسیمای استان و اصحاب رسانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را برای آن ملحق گردیده به جهان باقی و صبر و شکیبایی کثیر را برای تمامی به سوگ غم نشستگان آرزومندیم.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد