اردوان ایزدپناه گزینه نهایی سید باقر موسوی خواهد بود
اردوان ایزدپناه گزینه نهایی سید باقر موسوی خواهد بود
سید " باقر موسوی جهان آباد " چهره ای شاخص در استان " کهگیلویه و بویراحمد " است که پس از سالها از حضورش در مجلس شورای اسلامی همچنان در سرنوشت انتخابات " بویراحمد و دنا " بسیار موثر است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح دنا به از نقل از خبردنا :  سید باقر موسوی جهان آباد چهره ای شاخص در استان ” کهگیلویه و بویراحمد ” است که پس از سالها از حضورش در مجلس شورای اسلامی همچنان در سرنوشت انتخابات بویراحمد و دنا  بسیار موثر است
موسوی جهان آباد  چهره ای ممتاز با محبوبیت مردمی فوق العاده است که توانسته با حمایت و اعتماد به جوانانی همچون دکتر  غریبپور  معاون وزیر صمت و  آقای  پناه  معاون وزیر کار  نشان دهد او فردی عمیقا انسان شناس است چرا که اعتماد به دو جوان آنهم در کسوت فرمانداری بویراحمد و مدیر کل اداره کار   در دوران نمایندگی اش امروز از آنها دو معاون وزیر توانمند تحویل داده
بی شک محبوب ترین فرماندار تاریخ بویراحمد دکتر  خداداد غریب پور  است که امروز همچنان با همان مردم داری  بار عملکرد ضعیف سایر مدیران ملی هم استانی را در حوزه های مختلف یک تنه به دوش می کشد و البته در کنار وی نباید از  خلق نیکو و پیگیری های  پناه  دیگر نیروی کلیدی سید  باقر  موسوی  غافل شد که امیدواریم شاهد پیدایش  غریبپور  دیگری باشیم  به نام  غلامرضا پناه.
هدف از آنچه آمد به شناخت دقیق سید باقر موسوی جهان آباد چهره نوستالژیک استان بر می گردد که اون در آن ایام چگونه با شناخت از توانمندی این دو عزیز ذکر شده امروز چنین چهره های ارزشمندی را تحویل کشور داده است .انتخابات اسفندماه ۹۸ در بویراحمد ودنا بازهم بی تاثیر و تاثر از حضور این چهره  نوستالژیک نیست و نخواهد بود.
موسوی در این فضا رسما اعلام حمایت از ایزدپناه نموده و مصرا بر این تصمیم خود پافشاری می نماید .
هرچند فردی از این تصمیم این چهره  نوستالژیک  چنان برافروخته که در محافل خصوصی بی محابا سید ” باقر موسوی” را فردی با الفاظ ناشایست قلمداد کرده و تاریخ مصرفش را تمام شده می داند اما در محافل عمومی چنان به چاپلوسی او می پردازد که تنها برای رهایی اش از این همه فریب و تزویر جز دعا و‌آرزوی شفای عاجل کاری نمی شود کرد!!
سیدباقر موسوی نشان داده نه به آن توهین های محفلی توجه می کند و نه به چاپلوسی های نوستالژیکی .اونشان داده درشناخت موقعیت های حساس بسیار دقیق و ذات افراد را نیز بخوبی می شناسد گویی آیینه ای در دست دارد و دروغ سنج افکار در  پیش روی او‌ قرار گرفته .
چاپلوسان در ظاهر و فحاشان در خفا بدانند  سید  باقر  موسوی بهتر از آنها می داند هرگونه تصمیمی جز آنچه اعلام کرده او‌ را هری هری مسلک و‌بی اعتبار در  تصمیم گیری به مردمی که او را عاشقانه دوست دارند جلوه خواهد داد.
او توانمندی افراد را عالی تشخیص می دهد و باید به انتخابهای او اعتماد کرد و همراه بود.
انتخاب امروز  ایزدپناه  است که همه دوستداران سید باقر او را همراهی خواهند کرد و البته باید خاک‌ سیاه بر چهره چاپلوسانی پاشید که این چهره  نوستالژیک  را در محافل خصوصی تخریب و با الفاظ زننده ای یاد می کنند . باشد که آینده ناگفته ها گفته خواهد شد .