روش ثبت نام متقاضیان گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
روش ثبت نام متقاضیان گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روش ثبت نام متقاضیان گاز مایع در این استان در سامانه درخواست فرآورده های نفتی مشخص شده است.

به گزارش صبح دنا سید لطف الله مسعودی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: متقاضی با ورود به سایت newtejaratasan.niopdc.ir گزینه ثبت نام نفت سفید خانوار را انتخاب و پس از ثبت مشخصات فردی استعلام کد ملی را انتخاب کند.

وی افزود: سپس اطلاعات محل سکونت خود را وارد و پس از وارد کردن اطلاعات تماس، گزینه استعلام کد پستی را بزند.

مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: متقاضی شماره کارت بانکی را وارد کند و سپس گزینه افزودن کارت بانکی را انتخاب و پس از آن وضعیت مصرف سوخت را مشخص کند و درصورت عدم ثبت اطلاعات گزینه من در شرایط خاص هستم را فعال کند.

مسعودی ابراز داشت: پس از ثبت مشخصات اطلاعات افراد تحت تکلف را وارد و فروشندگی مورد نظر را انتخاب و دکمه تایید و ادامه را وارد کند و در این صورت کد کاربری فرد در صفحه ظاهر می شود و رمز کاربری به شماره همراه فرد ارسال می شود.

وی تاکید کرد: پس از تایید نواحی شرکت چنانچه فرد مشمول دریافت سوخت مایع باشد از طریق پیامک به وی اطلاع داده می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فراوردهای نفتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: گاز مایع مورد نیاز روستائیان و عشایر و صنوف این استان با همکاری بانک های عامل، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، تعاون روستایی، عشایر و شرکت گاز بصورت الکترونیکی توزیع خواهد شد.

مسعودی گفت: این طرح در استان ها، محاسن زیادی از جمله افزایش سهمیه خانوار ها از سه به چهار سیلندر گاز مایع در ماه و واقعی کردن قیمت برای مصرف کننده دارد که دولت تعیین کرده است.

افزون بر ۱۰۰ عامل گاز مایع در استان وجود دارد.