مردم کهگیلویه و بویراحمد از مراجعه به ادارات خودداری کنند
مردم کهگیلویه و بویراحمد از مراجعه به ادارات خودداری کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، آذر صفایی‌نیا صبح امروز در راستای بررسی رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران بازدید میدانی از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان انجام داد.

وی از از مردم خواست به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از مراجعه غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری کنند و افزود: تاکنون روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بویراحمد، باشت و گچساران مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: براساس بخشنامه ستاد ملی کرونا کلیه کارکنان شاغل در دستگاه‌‌های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی ملزم به استفاده از ماسک در محل کار بوده و درصورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت می‌‌شود.

صفایی‌نیا ادامه داد: هرنوع عدم همکاری در این زمینه از سوی کارکنان که منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار شود، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد می‌شود.

صفایی نیا روند رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی استان را مطلوب دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی روزانه با قشرهای مختلف و زیادی از مراجعه کنندگان روبرو هستند که لازم بوده در خصوص حضور مراجعان در دستگاه‌ها و رعایت فاصله فیزیکی و مدت زمان حضور ایشان در دستگاه با دقت و حساسیت اقدام شود زیرا عدم رعایت این امر احتمال انتشار ویروس را بیشتر می‌کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان گچساران تاکید کرد دانشگاه می‌بایست در خصوص مدل حضور مراجعان در دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه ریزی خاص داشته باشد.

به گزارش تسنیم، روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرمانداری، تامین اجتماعی، بانک ها، امور مالیاتی، کمیته امداد و شهرداری دوگنبدان مورد بازدید قرار گرفت.