آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد
آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس ها از ۱۷ خرداد تا ۲۱ تیرماه برگزار می شوند و امتحانات نیز به صورت حضوری از ۲۱ تیر تا ۱۵مرداد ماه برگزار خواهند شد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از ایسنا./رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس ها از ۱۷ خرداد تا ۲۱ تیرماه برگزار می شوند و امتحانات نیز به صورت حضوری از ۲۱ تیر تا ۱۵مرداد ماه برگزار خواهند شد.

“مهدی نوری پور افزود: کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا ۱۷ خرداد ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: نداشتن خوابگاه و سلف سرویس، عملی بودن بخش زیادی از واحدهای درسی و بومی بودن بخش عمده دانشجویان، از دلایل تاکید بر حضوری برگزار شدن کلاس های دانشگاه جامع علمی و کاربردی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی تمهیدات جهت برگزاری حضوری کلاس ها آماده شده است، اظهار کرد: کلاس ها از ۱۷ خرداد تا ۲۱ تیرماه برگزار می شوند و امتحانات نیز به صورت حضوری از ۲۱ تیر تا ۱۵مرداد ماه برگزار خواهند شد.
نوری پور بیان کرد: با توجه با هماهنگی هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مرکز بهداشت استان صورت گرفته، تاکید ما بر این است که دانشجوها حتما در کلاس ها حضور داشته باشند.