انتقاد استاندار از سیاه نمایی در خاییز/ انتشار فیلم استرالیا و گوزن آمریکای شمالی به جای خاییز
انتقاد استاندار از سیاه نمایی در خاییز/ انتشار فیلم استرالیا و گوزن آمریکای شمالی به جای خاییز
حسین کلانتری در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار آتش سوزی های اخیر در استان با تبریک روز جهانی محیط زیست و تبریک این روز به همه محیط بانان با بیان خبری بسیار خوشحال کننده اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه یاسوج در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفت که افتخاری بزرگ برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا بیه نقل از خبرگزاری قدس انلاین./حسین کلانتری در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار آتش سوزی های اخیر در استان با تبریک روز جهانی محیط زیست و تبریک این روز به همه محیط بانان با بیان خبری بسیار خوشحال کننده اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه یاسوج در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفت که افتخاری بزرگ برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از شهرداری تهران برای همکاری و اعزام یگانی از آتش نشانی تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه در بدو ورود خودشان یک آتش را خاموش کردند.
وی به گفته های مدیران اشاره کرد و گفت: آتش همیشه بوده و در سال های تر سالی آتش سوزی ها بیشتر بوده و سال هایی بوده که یک هزار و ۵۰۰ هکتار از جنگل های استان در آتش سوخته و در این آتش سوزی ها اتفاقاتی افتاده که سلامت افراد هم به خطر افتاده است اما حفاظت از یک درخت هم بر ما لازم است.
رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۲۲۰ فقره آتش سوزی در کشور اتفاق افتاده و در استان های بزرگ و دارای امکانات هم این آتش سوزی ها اتفاق افتاده و باید در اسرع وقت و امکانات موجود آتش خاموش شود.
وی با بیان این که امکانات در چنین مواقعی خیلی مهم است افزود: کل دمنده های استان تا سال ۹۸ به ۵۰ تا نمی رسید که تا پایان سال ۳۰۰ دمنده وارد استان می کنیم و اکنون دو برابر همه امکانات همه سال های گذشته امسال افزایش داشته ایم.
استاندار گفت: از کل مساحت استان که ۱۵ هزار کیلومتر مربع است ۸۷ درصد آن جنگلی و مرتع است و تنها ۱۳ درصد بقیه اماکن و روستاها و شهرهای ماست و جنگل ها و مراتع استان بالای یک میلیون کیلومتر …

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : قدس انلاین