زنگ خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
زنگ خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام زنگ خطر کرونا نسبت به افزایشی شدن ابتلا به کرونا در استان هشدار داد و گفت: کرونا ویروس، شوخی بردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حسین کلانتری در نشست اضطراری ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بیماری کرونا مرموز، پیچیده و خطرناک‌تر شده و باید به چگونه زندگی کردن با این ویروس عادت کنیم.

وی مهم ترین اصل در پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا ویروس را رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: عادی سازی وضعیت کرونا در استان خطرناک و جبران ناپذیر بوده و عده‌ای با قهرمان بازی در مقابل با کرونا ویروس نه تنها جان خود بلکه جان دیگر افراد را نیز به خطر انداخته‌اند‌.

کلانتری با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی تنها راهکار مقابله با ویروس کرونا است، عنوان کرد: اجتماع مردم در مراسم‌ عروسی و ترحیم یکی از مهم ترین عوامل گسترش کرونا در استان است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران در آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم، خواستار در اولویت قرار دادن برنامه های حوزه سلامت از سوی صدا و سیمای مرکز استان شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه از آغاز شیوع این ویروس تاکنون هیچ زمانی مانند اکنون نگران نبودم، ادامه داد: انتظار می‌رود جامعه روحانیت، اهالی فرهنگ و قلم، اصحاب رسانه، هنرمندان و…در این راستا کمک کرده و از عادی سازی کرونا در استان جلوگیری کنند.