افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در دوازدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از تابناک./دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 132 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه و 6 نمونه آزمایش شده مجدد؛ 12 مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 692 بیمار رسید که مبتلایان جدید چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان گچساران، یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان کهگیلویه می باشد.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: ده بیمارسابقه تماس با مورد مثبت خانواده، یک بیمار سابقه سفر به شهر شیراز و یک بیمار طی روز های گذشته سابقه سفر به کشور روسیه را داشته اند.
وی در ادامه ابراز داشت: هم اکنون موضوع نگران کننده این است که جمعیت قابل توجهی از هم استانی هایمان به سایر استان های همجوار که دارای آلودگی چشمگیری هستند سفر می کنند و پیش بینی می شود با این روند خطری بزرگ از حیث گسترش این بیماری در استان در راه باشد.
دکتر یزدانپناه افزود: بی توجهی به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی خطر ابتلا به کووید 19 را دو چندان می کند، بنابراین ضروری است مردم استان کاملا هوشیار باشند و آگاهانه رفتار کنند.