انتقال کرونا از روسیه به کهگیلویه و بویراحمد/قطار افزایش مبتلایان به کرونا در استان
انتقال کرونا از روسیه به کهگیلویه و بویراحمد/قطار افزایش مبتلایان به کرونا در استان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این استان به 692 نفر خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از فارس نیوز ./دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 132 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه و 6 نمونه آزمایش شده مجدد؛ 12 مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 692 بیمار رسید که مبتلایان جدید چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان گچساران، یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان کهگیلویه می باشد.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: 10 بیمارسابقه تماس با مورد مثبت خانواده، یک بیمار سابقه سفر به شهر شیراز و یک بیمار طی روزهای گذشته سابقه سفر به کشور روسیه را داشته‌ است.

وی در ادامه ابراز داشت: هم اکنون موضوع نگران کننده این است که جمعیت قابل توجهی از هم استانی هایمان به سایر استان های همجوار که دارای آلودگی چشمگیری هستند سفر می کنند و پیش بینی می شود با این روند خطری بزرگ از حیث گسترش این بیماری در استان در راه باشد.

دکتر یزدانپناه افزود: بی توجهی به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی خطر ابتلا به کووید 19 را دو چندان می کند، بنابراین ضروری است مردم استان کاملا هوشیار باشند و آگاهانه رفتار کنند.

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : فارس نیوز