پاسخ مدیرکل مدیریت بحران استان به اظهارات تند معاون سیاسی استاندار
پاسخ مدیرکل مدیریت بحران استان به اظهارات تند معاون سیاسی استاندار
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص دلایل عدم حضور در منطقه آتش سوزی کوه خائیز کهگیلویه پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از  صبح زاگرس معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از منطقه آتش سوزی کوه خائیز شهرستان کهگیلویه به انتقاد شدید از عملکرد مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص آتش سوزی در این منطقه پرداخت و گفت: همه مردم اینجا حضور دارند اما طرف به این دل خوش کرده که مدیر بحران است نمی دانم جمهوری اسلامی چه کفاره ای بدهکار است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان در گفتگو با صبح زاگرس و در واکنش به اظهارات احد جمالی گفت: از روز گذشته به شدت مریض هستم چهار شبانه روز در آتش سوزی گچساران بوده ام و گرمازده شده ام یک روز مریض بوده ام اما چه برخوردی با من کرده اند.

وحید محمدی تبار بیان کرد: دو سال است که در برف و آتش و مصیبت می روم اما یک روز حالم بد بود ببینید چگونه صحبت کرده اند مگر چقدر توان و انرژی می توان داشت در تعطیلات عید فطر تا چهارشنبه شب در گچساران بودم ، چند روز بچه ام را ندیده ام، اما معاون سیاسی یک بار در محل آتش سوزی حاضر شد این طور درباره من صحبت می کند.

وی افزود: نیازی به واکنش نیست چرا که شاید معاون سیاسی در جریان نبوده است و یا اطلاعات غلط به وی داده اند.

محمدی تبار همچنین در پایان گفت: در حال پیگیری برای ارسال مختصات کوه خائیز دهدشت به وزارت دفاع برای اعزام بالگرد هستم.