کرونا دست از سر کهگیلویه و بویراحمد بر نمی دارد/مردم کرونا را بی اهمیت تلقی نکنند
کرونا دست از سر کهگیلویه و بویراحمد بر نمی دارد/مردم کرونا را بی اهمیت تلقی نکنند
پرویز یزدان پناه به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در نهمین روز از اردیبهشت اشاره کرد و گفت: از مجموع ۸۷ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ ۳ مورد مثبت گزارش شده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس /، پرویز یزدان‌پناه به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در نهمین روز از اردیبهشت اشاره کرد و گفت: از مجموع ۸۷ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ ۳ مورد مثبت گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۶۶۴ بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران و یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بهمئی است.

وی یادآور شد: یکی از بیماران با موارد مثبت خانواده در تماس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم بیماری را بی‌اهمیت تلقی نکنند، به نکات و دستور‌العمل‌ها توجه داشته باشند و در چنین شرایطی باید سعی کنیم بیشتر در  خانه بمانیم و فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شویم. زیرا خانه امن‌ترین محل در مقابله با بیماری کرونا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است با توجه به بازگشایی نسبی مدارس به فرزندان خود نیز به طور مستمر و صحیح، نکات مهم بهداشتی را جهت حضور در محیط های شلوغ یادآوری کنیم.

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : فارس نیوز