«سپاه» در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد/برنامه های سپاه برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی استان
«سپاه» در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد/برنامه های سپاه برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی استان
سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر خدمات خود، این بار به حوزه اقتصادی ورود کرده و برای گره گشایی از اقتصاد بیمار استان برنامه هایی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس /، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم همراه کادر پزشکی و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشت و با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه محلول گندزا، کنترل ورودی و خروجی‌های شهر و ضدعفونی معابر شهری و روستایی به جنگ با کرونا رفت.

 خدمات مقابله‌ای سپاه در این یک جمله خلاصه نمی‌شود و هر چه از ایثارگری‌های فرزندان انقلاب در سپاه سربلند فتح بگویم آنطور که باید و شاید حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

در آستانه ماه مبارک رمضان و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، باز این سپاه بود که آستین بالا زد و با همه توان برای عملیاتی شدن کمک‌های مومنانه و دست‌گیری از نیازمندان در میدان حاضر شد و ۱۱۴ هزار خانوار نیازمند این استان را شناسایی و بسته‌های غذایی میان بیش از ۸۵ هزار خانوار توزیع شد و گویا توزیع‌ این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

خدمات سپاه این یادگار حضرت امام به مردم شایسته خدمت ایران تمامی ندارد و در روزهایی که برای کهگیلویه و بویراحمد و گچساران به سیاهی گذشت باز سپاه به یاری و مدد شتافت و چه سپاهیان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چه فرزندان سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح همه در کنار مسوولان و تیم مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد برای خاموش کردن شعله‌های آتش لحظه‌ای عقب ننشستند و در این میدان بازهم سپاه خوش درخشید.

سپاه همچنان در کنار مردم برای رفع مشکلات تلاش می‌کند و این بار سپاه در حوزه اقتصادی برای رونق واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد و عملی شدن شعار جهش تولید ورود پیدا کرده است.

این بار بسیج صنعتی و کارگری سپاه فتح اقدام به ارزیابی واحدها و شرکت‌های صنعتی کرده‌اند که فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: یکی از موضوعاتی که در خصوص آن  با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت‌و‌گو کردیم و با آغوش باز پذیرفتند این بود که مجموعه بسیج مهندسین صنعتی و بسیج کارگری سپاه فتح استان کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که در سطح استان وجود دارد را ارزیابی کردند.

سردار خرم‌دل افزود: در این ارزیابی‌ها مشخص شد که بیش از 500 شرکت و کارخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به دلیل مسائلی همچون عدم سرمایه در گردش، افزایش مالیات، تسهیلات، تامین اجتماعی و… هم اکنون راکد و یا نیمه فعال هستند و برخی نیز با حداکثر ظرفیت کار نمی‌کنند که  آسیب‌شناسی‌های لازم صورت می‌گیرد و به زودی ستاد ویژه‌ای در این خصوص تشکیل می‌شود.

از سوی دیگر اشاره فرمانده سپاه در محرومیت‌زدایی از ۱۴ دهستان خبر مسرت بخش دیگری است که کهگیلویه و بویراحمد را به رفع مشکلات و محرومیت‌ها امیدوار می‌کند.

سپاه امسال نیز 14 دهستان را تحت پوشش قرار خواهد داد و در حوزه عمرانی، پزشکی، فرهنگی، آموزش، عمران و آبادانی، افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی و دامی و سایر عرصه‌هایی که مردم به آنها نیازمند هستند به فعالیت می‌پردازد.مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده بیشتر از خدمات سپاه در حوزه اقتصادی خواهند شنید.

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : خبر گزاری فارس