اقدامات انجام شده در ناحيه كهگيلويه و بويراحمد براي عبور از تابستان پيش رو
اقدامات انجام شده در ناحيه كهگيلويه و بويراحمد براي عبور از تابستان پيش رو
مدير امور بهره برداري ناحيه كهگيلويه و بويراحمد شركت برق منطقه اي خوزستان، مهم ترين اقدامات انجام شده در اين ناحيه براي عبور از پيك تابستان 99 را بيان كرد.

به گزارش پايگاه خبري صبح دنا به نقل از توانير ؛ مسعود رضازاده گفت: امور بهره برداري ناحيه كهگيلويه و بويراحمد داراي 11 ايستگاه برق انتقال و فوق توزيع است كه در راستاي بهبود عملكرد آنها رفع اشكال و اقدامات لازم بر روي آنها انجام شده است.
وي افزود: از جمله مهمترين اقدامات انجام شده مي توان به جمع آوري ترانس موبيل دو گنبدان و انتقال آن به ايستگاه هفت تپه، تعويض بوشينگ هاي ترانسفورماتورهاي پست دهدشت، اورهال و رفع اشكال از بريكر پست هاي باشت، ساران و دوگنبدان اشاره كرد.
مدير امور بهره برداري ناحيه كهگيلويه و بويراحمد طراحي، نصب و بهره برداري از كليد هوايي خط 132 كيلو ولت دوگنبدان – ياسوج در محل پست برق باشت، فعال كردن واحد ريكلوزر مربوط به هفت فيدر توزيع در پست هاي دهدشت – مختار و باشت و خط قائيمه – 400 ياسوج را از ديگر اقدامات انجام شده در اين ناحيه معرفي كرد.
رضازاده اضافه كرد: نصب گوي هشدار دهنده، نصب شيلد واير، نصب اسپيسر و وزنه تعادل مورد نياز بر روي خطوط، انجام اقدامات حفاظتي براي پايداري و جلوگيري از حوادث گسترش يافته و انجام برنامه هاي PM سال 98 به ميزان 99 درصد نيز در ناحيه انجام شده تا شبكه آمادگي لازم براي عبور از پيك برق تابستان را داشته باشد