اعزام 12 تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه زلز‌له زده گچساران+تصاویر
اعزام 12 تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه زلز‌له زده گچساران+تصاویر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 12 تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه زلز‌له زده گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا ،اما‌ن‌الله جهان‌بین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در پی وقوع زلزله 5.2 ریشتری در شهرستان گچساران بلافاصله مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آماده باش به تمامی عوامل امدادی در استان و شهرستانهای استان و هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور و استاندار و معاون عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان تعداد 12 تیم ارزیاب شامل 4 تیم امدادی از شهرستانهای گچساران ، کهگیلویه و باشت، فارس 2 تیم، بوشهر 2 تیم و خوزستان 4 تیم را به منطقه زلزله زده اعزام تا ضمن بررسی منطقه از  خسارات  صورت گرفته گزارشی تهیه و ارسال  کنند.

وی گفت: تاکنون گزارشی  از تلفات جانی در منطقه زلزله زده ارائه نشده و تعدادی از منازل مسکونی ترک خوردگی شدید وارد گردید و در منطقه باباکلان و دیل ریزش کوه دیده شده است.

این مسوول افزود: هنوز هم تیمهای ارزیاب در منطقه مشغول بررسی و ارزیابی هستند و به مردم مناطق زلزله زده توصیه می‌شود ضمن حفظ خونسردی و آرامش  خود نکات ایمنی را رعایت وبه سفارشات مسؤولان امدادی توجه و دقت نظر داشته باشند.