“معتادا نمی‌گیرن” شاخ اینستاگرام شد
“معتادا نمی‌گیرن” شاخ اینستاگرام شد
عجیب این که تعداد پیج‌های فیک این فرد معتاد در فضای مجازی حتی از یک بازیگر هم بیشتر شده است. این فرد بعد از جذب فالوئر، شروع به لایو گذاشتن با شاخ‌های مجازی کرد.

روزگار عجیبی شده پیش از این معروف شدن به این راحتی‌ها نبود، اما در این دوره زمانه حتی با گفتن جمله “معتادا نمی‌گیرند” هم می‌توان معروف شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که در فضای مجازی فیلمی در حال دست به دست شدن است. فیلمی از یک مرد معتاد که با گفتن جمله “معتادا نمی‌گیرند” توانسته ۱۰۰ کا فالوئر جذب کند حالا هم دارد پول می‌گیرد و تبلیغ می‌کند حتی با سرچ نامش در اینستاگرام چندین پیج فیک از او بالا می‌آید.

جالب است آنقدر تعداد این پیج‌ها با عنوان این فرد زیاد شده که خودش در قالب فیلمی نام پیج اصلی خود را اعلام کرد عجیب‌تر این که تعداد پیج‌های فیک این فرد معتاد در فضای مجازی حتی از یک بازیگر هم بیشتر شده است.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود این فرد بعد از جذب فالوئر، شروع به لایو گذاشتن با شاخ‌های مجازی کرد. این بار بعد از زلزله تهران در لایو با یکی از کمدین‌های معروف گفت: معتادا نمی‌لرزند. هربار با این عنوان جملات جدیدی می‌سازد و فیلم هایش بیشتر دیده شده و دست به دست می‌شود.

البته قابل ذکر است از 2 روز قبل شخصی که ادعا داشت ادمین ان صفحه اینستاگرامی است تمام پست‌های آنرا پاک کرده و ادعا کرد که شخص مذکور (گوینده جمله معتادا نمی‌گیرن) حاضر به ادامه همکاری با او نشده است.

در حال حاضر آن صفحه تغییر اسم داده و طبیعتا دنبال کننده های آن هم ریزش کرده و به حدود 80 هزار فالوئر رسیده است.