نظام جمهوری اسلامی، تنها کشور دارای رهبران و آرمان های الهی و معنوی
نظام جمهوری اسلامی، تنها کشور دارای رهبران و آرمان های الهی و معنوی
آیت الله حسینی گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم، تنها کشوری که دارای آرمان های الهی و معنوی و رهبران الهی و معنوی دارد، نظام جمهوری اسلامی است که با ایمان کامل شیعه ۱۲ امامی هستند.

پایگاه خبری صبح دنا به نقل ار شبستان ./آیت الله «سید نصیر حسینی» به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 1361 اشاره کرد  اظهار داشت: این روز، روز ایثار و پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این روز، گفت: این روز، یک روز تاریخی برای نظام و کشور بوده و هست که امام فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی خداوند متعال را پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: وقتی روحانیت در نظام و جامعه نفس می کشند، نفس معنوی، ارشادی و هدایت گری آنها باعث می شود که نظام مقدس باشد.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: نظام ما الهی و معنوی است و خداوند از انقلاب و نظام محافظت می کند.

امام جمعه یاسوج گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم، تنها کشوری که دارای آرمان های الهی و معنوی و رهبران الهی و معنوی دارد، نظام جمهوری اسلامی است که با ایمان کامل شیعه 12 امامی هستند.

 

وی ضمن تاکید دوباره بر اینکه خداوند به ایران اسلامی عنایت داشته، ما را حمایت می کند و دست های خداوند آشکار است، گفت: در ایام کرونا علیرغم تحریم ها، ما افتخار آفریدیم و دشمنان شکست خوردند و همه مردم و حاکمیت ظزفیت ها را به میدان آوردند و افتخاری برای کشور آفریدند.