تاجگردون: قلب ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین است
تاجگردون: قلب ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین است
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه امسال به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا امکان حضور در خیابان ها و راهپیمایی نیست اما قلب ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین است.

غلامرضا تاجگردون روز جمعه  با اشاره به اینکه مردم ایران امسال بسیاری از آئین های ملی و دینی نظیر سنت های نوروز باستان و برنامه های ماه رمضان را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار کردند اظهار داشت: شبکه های اجتماعی بستری برای گرامی داشت روز قدس است.

وی عنوان کرد:آرمان همدلی با مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف و بالا رفتن پرچم فلسطین ادامه دارد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ایرانیان پرچمداران روز قدس هستند ابراز داشت:ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان براساس اعتقاد دینی به آرمان های روز قدس پایبند هستند.
تاجگردون بیان کرد: روز جهانی قدس، نماد همدردی و حمایت آزادی خواهان جهان با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قدس محور وحدت جهان اسلام و روز نمایش همبستگی مسلمانان در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است.

تاجگردون ابراز داشت:موضوع فلسطین، متعلق به همه مسلمانان و آزادی خواهان در همه دوران هاست.

بیش از چهل سال پیش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از ملت ها و دولت‌های اسلامی خواست تا برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانانش همدل شوند.

با گذشت ۷۲ سال از روز نکبت در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ (سالروز اعلام استقلال توسط رژیم نامشروع اسرائیل در سرزمین های اشغالی فلسطین) و اشغال مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان توسط آن رژیم، اهمیت آزادسازی قدس بیش از پیش نمایان شده است.

ویروس کرونا موسوم به « کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

تاکنون ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند واز این تعداد ۷ هزار و ۲۴۹ جان خود را از دست داده اند.