نماینده گچساران و باشت: بیش از ۳۰ طرح ملی کهگیلویه و بویراحمد در پیوست قانون بودجه قرار گرفت
نماینده گچساران و باشت: بیش از ۳۰ طرح ملی کهگیلویه و بویراحمد در پیوست قانون بودجه قرار گرفت
تاجگردون با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها مانند مشعلی است که دست به دست می‌شود، افزود: هر کدام از ماها این مشعل را گرفتیم و بالا رفتیم نباید زیاد خرابکاری کنیم که نفر بعدی اذیت شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل ار ایسنا/نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ طرح ملی استان در پیوست قانون بودجه قرار گرفت.

«غلام‌رضا تاجگردون» روز پنجشنبه یکم خرداد ماه در نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال ۹۹ افزود: طرح‌های ملی متعددی از استان طی این چند سال در پیوست قانون بودجه قرار گرفته است.

وی اظهارکرد: آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه، جاده لنده – تشان، سد آبریز، فاضلاب لنده، بیمارستان بهمئی، بیمارستان چرام، آبرسانی دشت کلاچو، بافت تاریخی دهدشت، جاده خیرآباد- دهدشت، جاده باشت-چرام – دیشموک، بیمارستان دنا، بیمارستان پاتاوه، محور باغچه- سادات، سد تنگ سرخ، اتصال یاسوج به آزادراه شیراز – اصفهان از گردنه بیزن، دانشکده منابع طبیعی یاسوج، راه آهن، تبدیل جاده های اصلی استان به چهار خطه، آبرسانی به اراضی امامزاده جعفر گچساران، محور گچساران- بابامیدان، جاده گچساران -باباکلان، گچساران – گناوه، فاضلاب باشت، بیمارستان گچساران، بیمارستان باشت و بافت فرسوده و چندین پروژه دیگر دارای اعتبار و ردیف ملی است.

تاجگردون تصریح کرد: این پروژه‌ها جوانه می‌زنند و توسعه و آبادانی را در استان کهگیلویه و بویراحمد رقم خواهند زد. قرار نیست اینها را تعطیل کنیم، قرار نیست با عوض شدن و نشدن دولت پروژه‌ها بخوابد.

وی ادامه داد: دولت به عنوان قوه مجریه بوده و این پروژه‌ها در هر صورت متعلق به دولت است و نماینده نیز موظف است چهار سال را درست کار کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به واسطه همین طرح‌ها، وظیفه نمایندگان، فعالیت برای به نتیجه رسیدن طرح هاست.

تاجگردون با بیان اینکه همگرایی‌ها و حرکت به سمت جلو در استان تقویت شده و مورد توجه باشد از نماینده ولی‌فقیه خواست تا تذکر دهد و مانع پیش داوری‌هایی شوید که حرکت رو به جلوی استان را کُند می‌کند.

وی با اشاره به انتقادها از مجلس دهم تاکید کرد: حسن نیت مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان کشور را به جلو حرکت داد و امیدواریم هر کدام با هر نگاه سیاسی و نقدی که داریم به کشور کمک کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی به دلیل کج بودن سلیقه‌ها فراموش می‌کنیم چگونه ادامه دهنده خدمت دیگران باشیم و فکر می کنیم که اگر در هر سمتی منصوب شویم باید از صفر شروع شود.

تاجگردون با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها مانند مشعلی است که دست به دست می‌شود، افزود: هر کدام از ماها این مشعل را گرفتیم و بالا رفتیم نباید زیاد خرابکاری کنیم که نفر بعدی اذیت شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در استان کهگیلویه و بویراحمد فراموش نکنیم پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد، برخی موارد رسانه‌ای، سطحی و فضای مجازی نباید ذهن همه را مخدوش کند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کار من برنامه و بودجه است طرح‌های ملی استان که در پیوست قانون رفته قرار نیست تعطیل شود و بخوابد شما به عنوان قوه مجریه باید فراموش نکنید این پروژه‌ها در هر صورت متعلق به دولت است.

به گزارش فریاد جنوب، وی بیان کرد: اگر چه با عنایت مردم مجددا توفیق دارم وکیل و خادم مردم بودم اما تشکر می کنم از کسانی که ۸ سال گذشته در کنار ما بودند و امیدواریم همراه دو نماینده دیگر با یک همگرایی واحد به رشد و توسعه استان کمک کنیم.

گفتنی است که در پایان این نشست از خدمات نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد(غلامرضا تاجگردون، غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور) در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.