فعالیت کمیته مدیریت تعطیلات عید فطر در استان
فعالیت کمیته مدیریت تعطیلات عید فطر در استان
کمیته مدیریت تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از واحد مرکزی خبر، استاندار این استان در نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونای استان از فعال سازی کمیته مدیریت تعطیلات عید فطر در استان خبر داد و گفت: کمیته مدیریت تعطیلات عید فطر در استان فعال شده و در شهرستان ها مدیریت با فرمانداران خواهد بود.
حسین کلانتری با تاکید بر اینکه تخطی و تضعیف مصوبات ستاد ملی کرونا صحیح نیست، افزود: باید به شکل مناسب و اصولی بر پایه این مصوبات اقدام شود.
استاندار با بیان اینکه کنترل ها و مدیریت شرایط در تعطیلات عید فطر عملیاتی شده و حق برپایی چادر در پارک های استان وجود ندارد، اضافه کرد: با توجه به در دست تعمیر بودن پارک های شهر یاسوج و آماده سازی برای بعد از کرونا، در حال حاضر امکان پذیرش و اسکان مسافر در استان نداریم.
وی با اشاره به اینکه در تست های غربالگری، افراد دارای علائم به قرنطینه و بیمارستان هدایت می شوند، ادامه داد: کنترل مبادی در دستور کار قرار گرفته است.
کلانتری افزود: گزارش سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان امیدوار کننده بوده و تعاملات و تحقق مصوبات نشان می دهد بر اساس شاخص ها، استان وضعیت بسیار خوبی در سطح کشور دارد.
کلانتری از تحقق ۸۸۰۰ تست کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: بیماریابی فعال از دیگر ظرفیت های محقق شده در استان بود.

  • تهیه و تنظیم خبر :
  • منبع خبر : واحد مرکزی خبر