از حاج اردوان ایزدپناه داوطلب اصلاح طلب چه میدانید؟؟
از حاج اردوان ایزدپناه داوطلب اصلاح طلب چه میدانید؟؟
ایشان دارای شخصیتی با شهامت و با صداقت است شهامتی تاریخی که میراث گذشتگانش و صداقتی وصف ناپذیر که تمام کسانی که طی این چند سال مسئولیت وی چه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و چه در دانشگاه علوم پزشکی استان و … با ایشان تعامل داشته اند شاهد این مهم اند. عملگرایی و عدم شعار پیشگی که از خصوصیات بارز اوست و نمود عینی اش در دوران هر چند کوتاه مسئولیتش در دانشگاه علوم پزشکی آشکار شد که متحول کردن سیستم دانشگاه و بیمارستانهای فرسوده آن زمان شهرمان گواه این مدعاست.

با کمی واکاوی سوابق مدیریتی آقای اردوان ایزدپناه به این مهم دست می یابیم که ایشان در طی این ۲۷ سال خدمت تاکنون حتی یک مورد سابقه زد وبند سیاسی و اقتصادی و بده بستانهای معمول و معامله گریهای رایج _ که چون همه گیر شده وقاحتشان از چشم افتاده و جریان معمول جامعه شده اند مادامی که هر آنکه از آن مصون مانده باشد بیمار می نماید! _ نداشته و کارنامه درخشانی دارد و در هیچ یک از سوابق مدیریتی خود از جمله جایگاه کنونی اش (سازمان بازرسی) نه تنها خطایی نداشته بلکه همیشه انگشت نمای سلامت بوده است. نه خود و نه خانواده و اطرافیانش به غنیمتی نرسیده و ثروتی نیندوخته اند که این خود آشکار و هویدا بوده و البته قابل تحقیق و تفحص.
ایشان دارای شخصیتی با شهامت و با صداقت است شهامتی تاریخی که میراث گذشتگانش و صداقتی وصف ناپذیر که تمام کسانی که طی این چند سال مسئولیت وی چه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و چه در دانشگاه علوم پزشکی استان و … با ایشان تعامل داشته اند شاهد این مهم اند. عملگرایی و عدم شعار پیشگی که از خصوصیات بارز اوست و نمود عینی اش در دوران هر چند کوتاه مسئولیتش در دانشگاه علوم پزشکی آشکار شد که متحول کردن سیستم دانشگاه و بیمارستانهای فرسوده آن زمان شهرمان گواه این مدعاست. در پاک دستی و مبارزه با فساد که اکنون دیگر همه گیر شده همان بس که جایگاه کنونی ایشان (سازمان بازرسی استان البرز) در کسب رتبه نخست کشوری طی چند دوره پی در پی در مبارزه با فساد و تخلفات گسترده آن هم در استانی که از نظر جمعیت و گستردگی پس از پایتخت در مقام دوم قرار دارد شاهد این ماجراست.
از منظر خانوادگی ؛
آقای اردوان ایزدپناه ساخته و پرداخته یک خانواده اصیل و ”خوش نام” است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند .خانواده ای که اولین ثمره آن شهید کرامت اله ایزدپناه بود. شهیدی که در ابتدای جوانی اش با اندیشه های نیروهای پیشرو فکری و دینی ارزشمند ما آشنا شد و همه دیدند که همچون آتشفشان به خروش آمد و خود و همسر و فرزند و خانواده و برادر و پدر و هرآنچه را داشت فدای آرمان و عقیده اش که به زبان خودش همان ،،خدمت به خلق،، بود کرد و در حالی که تنها در ابتدای راه بود و می توانست نقطه عطفی در تاریخ سراسر تلاطم دیار ما باشد با آن انتخاب تاریخیش خون خود را در پیش قدوم یزیدیان ریخته و مظلومانه خاموش شد. و پدر همین خانواده محمد ایزدپناه( با نام منطقه ای کی محمدخان ایزدپناه) که با یک عمر صبر و ”تحمل مصیبت” و تلاش و همتی بلند و از پا ننشستن و نپذیرفتن شکست همه این فضائل را به فرزندانش در عمل می آموزد. هنگامی که چشم به جهان می گشاید در تلاطم و ناملایمات و آوارگی به مقتضای تاریخ و جغرافیا و آزادگی اسلافش ساخته و پرداخته می شود و زمانی که هر دو تکیه گاهش را از دست می دهد(عمویش به اراده حکومت وقت کشته و پدرش محکوم به تحمل ۱۴ سال زندان می شود) او (کی محمدخان ایزدپناه) تک و تنها زندگی خود را با تحمل بدترین و سخت ترین زجرهایی که یک انسان می تواند تحمل کند به دندان می کشد و فرزندان خود را بزرگ می کند و این زندگی سراسر رنج و محنت همچون کوره انسان سازی فرزندانی شاخص و فولاد آبدیده می پروراند. که در این ماجرا پدر خون نخستین ”اسماعیل قربانی” خود را چهل سال پیش به سوی آسمان می افشاند.
اکنون با امید به خداوند منان و البته تقدیر و تشکر از انتخاب حکیمانه و هوشمندانه سید بزرگ اصلاحات که پس از سالها سکوت بعد از افتادن بیرق سبز طلایه داری اصلاحات از دست اکنون برای نخستین بار کمر به انتخاب راهبری اصلح و شایسته بسته است تا شاید این کشتی اسیر طوفان را به سلامت به ساحل امید برساند و همچنین به امید پذیرفتن این مسئولیت خطیر در این گذار تاریخی حساس توسط تنها یادگار و پرچمدار آن شهید مکتب حسین(ع) و نیز اجماع و رضایت و همراهی دوستان حاضر در این دایره فکری همگی خاضعانه و و درد مندانه وقوع تحولی شگرف و نقطه عطفی در تاریخ سراسر ستم و محرومیت و عقب ماندگیمان را با ظهور دوباره واژگان غبار گرفته ی ”شهامت” ، ”صداقت” ، مقاومت” و ”اخلاص” به انتظار نشسته ایم…

 

پ ن:پایگاه خبری صبح دنا یاد آور میشود مطالب ارسالی از سوی مخاطبین صرفا جهت حفظ سیاست های کلی این پایگاه خبری درج شده و محتوای آنها  مستقلا نه تایید و نه رد میشود/.