آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا ویروس در استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا ویروس در استان را اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ١٤٣ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی ٥ نمونه مثبت اعلام شد و شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۲۴ بیمار رسید.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه یک مورد مرگ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید جلیل در روز گذشته داشته ایم، افزود: کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تا به این لحظه ۸ قربانی گرفته است.

وی به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عناون کرد: در شهرستان دنا یک بیمار خانم، در شهرستان بویراحمد یک بیمار خانم، در شهرستان کهگیلویه یک بیمار خانم، در شهرستان باشت یک بیمار خانم و در شهرستان گچساران نیز یک بیمار مرد شناسایی شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: روند بیمار یابی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار امیدوار کننده بوده و نسبت به روزهای گذشته تعداد نمونه گیری ها و پایگاه های نمونه برداری افزایش چشم گیری یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تقدیر دکتر رئیسی؛ معاون بهداشت وزارت از دانشگاه گفت: عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیمار یابی کرونا منجر شد تا کهگیلویه و بویراحمد جز استان های برتر کشور در حوزه بیماریابی شود و مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گیرد.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.