آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تا امروز ۷ نفر بر اثر بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جانباخته اند و یا بعد از مرگ جواب نمونه آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،دکتر «پرویز یزدان‌پناه» روز شنبه نهم فروردین ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تا کنون ۱۱۹بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که از این تعداد ۷ بیمار با وجود تلاش شبانه روزی کادر درمانی متاسفانه جان باختند.

وی اظهار کرد: طی امروز شنبه نهم فروردین ماه از ۱۰۰ نمونه ارسال شده ۱۱ مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کرونا در این استان گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به ۷ مورد فوت ناشی از کرونا ویروس در استان تاکید کرد: ۶ مورد از جانباختگان ناشی از کروناویروس سن بالا سال و بیماری زمینه ای داشتند و یک مورد(مورد جدید) بعلت شدت بیماری فوت کرد. از این تعداد ۷ مورد، ۵ در یاسوج، یک مورد دهدشت، یکی در باشت ثبت شده است.

یزدان‌پناه با اشاره به تفکیک بیماران مبتلا به کروناویروس در استان یادآور شد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در سطح استان ۶۰ مورد در بویراحمد، ۲۰ مورد در کهگیلویه، ۱۸ مورد در چرام، ۱۲ مورد در گچساران، ۷ مورد در دنا و ۲ در باشت شناسایی شده اند.