توضیحات استاندار در خصوص خبر بازداشت رئیس ستاد روحانی
توضیحات استاندار در خصوص خبر بازداشت رئیس ستاد روحانی
در روزهای پس از اعتراضات که برخی از این اعتراضات به اغتشاش تبدیل شد ، خبری مبنی بر بازداشت سید ضیاء الدین رضا توفیقی ، رئیس ستاد روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، منتشر شد که ساعاتی پس از آن دوباره اعلام شد وی آزاد شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح دنا به نقل از تابناک ، در روزهای پس از اعتراضات که برخی از این اعتراضات به اغتشاش تبدیل شد ، خبری مبنی بر بازداشت سید ضیاء الدین رضا توفیقی ، رئیس ستاد روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، منتشر شد که ساعاتی پس از آن دوباره اعلام شد وی آزاد شده است .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که با خبرنگاران داشت و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازداشت رئیس ستاد روحانی ، گفت : گاهی مواقع دستگاه های نظارتی با برخی افراد تماس می گیرند و آن ها را دعوت می کنند برای ارائه توضیح در خصوص یک موضوع ، ضمن اینکه در مورد رئیس ستاد روحانی در استان ، از وی پذیرایی شده ، حرمت هم شده است. حالا بزرگ کردن این موضوع چه خروجی خوبی می تواند داشته باشد؟!

حسین کلانتری در خصوص ارتباط با اعضای ستاد روحانی گفت : برای رئیس ستاد روحانی ، رای دهندگان به وی و همه مردم حرمت قائلم و راه برای حضور این افراد در استانداری برای رایزنی و بیان نکته نظرات هم باز است البته گویا این گروه ها خود برای تعیین یک نفر به عنوان نماینده به نتیجه نرسیده اند و اشخاص خود گاهی برای دیدار مراجعه می کنند که درب ها هم بسته نشده است.

کلانتری افزود : نگاه ما این است که از ظرفیت گروه های سیاسی استفاده شود. ما ادعا نداریم که همه چیز را می دانیم بلکه بر این عقیده ایم که همه چیز را همگان می دانند و از انتقادات هم استقبال می کنیم.

وی ادامه داد : در این مدت اتفاقات اخیر رخ داد و کمی مشغول به آن شدیم اما نشست ها با اصلاح طلبان ، اصولگرایان و اعتدالیون ادامه خواهد داشت البته با احزاب شناسنامه دار که دوست داریم این احزاب هم زیاد شوند.