مرگ بیمار مشکوک به کرونا در یاسوج تکذیب شد
مرگ بیمار مشکوک به کرونا در یاسوج تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت یا مرگ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر محمد مهدی بانشی افزود: خبری مبنی بر مرگ یکی […]

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت یا مرگ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر محمد مهدی بانشی افزود: خبری مبنی بر مرگ یکی از بیماران مشکوک به کرونا در فضای مجازی منتشر شده که صحت نداشته و مرگ خانم 66 ساله به علت عفونت ریوی و بیماری های زمینه ای بوده است.

وی اذعان داشت: جهت اطمینان بیشتر آزمایش این بیمار به تهران ارسال شد و چنانچه علت مرگ کرونا اعلام شود به صراحت و صداقت اعلام خواهیم نمود.

دکتر بانشی در پایان خاطر نشان کرد: البته در نظر داشته باشید مرجع نهایی برای اعلام تعداد افراد مبتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری فقط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی بوده و ما امار هر اتفاق و رخدادی را به این دو سازمان اعلام خواهیم نمود.