شور و هیجان انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد بدون تنش باشد
شور و هیجان انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد بدون تنش باشد
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شور و هیجان انتخاباتی در این استان بدون تنش،درگیری، خشونت و یا بداخلاقی باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد و هواداران آنها مراقب باشند تا اینگونه مسائل، مشکلات و پیامدهای منفی ایجاد نشود.

وی افزود: رعایت برخی نکات از سوی داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد و طرفداران آنها هنگام تبلیغات انتخاباتی ضروری بوده که شامل رعایت نظم و امنیت و پرهیز از ایجاد مزاحمت برای مردم، اسراف، تخریب و تهمت زدن است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دغدغه رفع مسائل و مشکلات مردم را داشته و دارای کارآمدی و اثرگذاری لازم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به ۲۹ بهمن ماه روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، عنوان کرد: راهکار مهم برون رفت از مشکلات کنونی کشور در حوزه های اقتصاد، تولید، اشتغال و کارآفرینی توجه هرچه بیشتر به ظرفیت های داخلی در ابعاد مختلف است.

وی ابراز داشت: باید با تدبیر لازم و مدیریت صحیح از منابع و قابلیت های چشمگیر موجود درکهگیلویه و بویراحمد برای بهبود وضعیت اقتصادی و درآمدزایی استفاده بهینه تری شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تبریک ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر، افزود: آن حضرت دارای ابعاد شخصیتی و فضائل اخلاقی متعدد بوده و افراد عادی نیز از درک مقام، منزلت وجایگاه والای ایشان عاجز هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: سیره و روش زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو، اسوه و سرمشق برای مردان و زنان مسلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک سالروز ولادت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: ایشان به عنوان فقیه، مجاهد و سیاستمدار برجسته دارای شخصیت کم نظیر دینی و علمی بود و ملت ایران و مسلمانان جهان را از زیر سلطه استکبار جهانی نجات داد.

وی ابراز داشت: حضور گسترده قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال قابل تحسین بود و پشیمانی دشمنان و بی اثر شدن توطئه های شوم آنان را به دنبال داشت.