جلوی اجحاف به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود
جلوی اجحاف به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود
کاندیدای انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا گفت: هرگز اجازه نخواهم داد حق و حقوق ایثارگران پایمال شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در جمع برخی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بویراحمد و دنا با بیان اینکه به استان سربلند خود می‌نازیم و افتخار می‌کنیم که در دوره دفاع مقدس بیشترین اعزام را به جبهه‌ها و بیشترین شهید را به نسیت جمعیت استان در دوره دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ایم اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ شاهد جانفشانی برای حفظ میهن و مبارزه با ظلم و استبداد بوده است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و باید از نظرات و پیشنهادات آن‌ها برای توسعه استان و برداشتن موانع به خوبی استفاده کرد.

روشنفکر با بیان اینکه افتخار دارم عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایثارگری استان باشم افزود: به خوبی با مشکلات جامعه ایثارگری استان و اجحاف‌هایی که به آن‌ها شده آشنایی دارم و امیدوارم که رویکردها نسبت به جامعه ایثارگری اصلاح شود.

وی با بیان این که فرزندان شهدا و ایثارگران و همچنین والدین شهدا ذخایر استان هستند و نباید با رفتارها و گفتارهای نسنجیده باعث رنجش خاطر آن‌ها شویم افزود: می‌شنویم که در گوشه و کنار عده‌ای که از وضعیت جامعه ایثارگری و غم و درد و رنج روحی و مالی آن‌ها خبر ندارند سخنانی ناصواب بر زبان می آورند در حالی که خانواده شهدا بدون توقع و چشمداشت و برای حفظ حرمت خون شهیدان مشکلات را با همه وجود لمس کرده و سکوت می‌کنند.

این کاندیدای انتخاباتی و برادر شهید گفت: در بحث استخدام‌ها و تا آن جا که می‌دانم به خانواده شهدا و ایثارگران اجحاف‌هایی هم شده و عده‌ای از آن‌ها که در بدترین شرایط زندگی به سر می‌برند از حداقل‌ها هم محروم هستند که باید چنین رویه‌هایی در استان تغییر کند.

وی با قدردانی از مسوولان نظام و به خصوص خادمان جامعه ایثارگری که بالاترین خدمت نصیب آن‌ها شده خاطرنشان کرد: با همه توان در صورت موفقیت مشکلات این قشر را در استان و در مرکز پی گیری خواهم کرد و نباید اجازه دهیم که حق و حقوق مسلم جامعه ایثارگری به دلیل برخی اهمال‌ها و کم کاری‌ها پایمال شود.

روشنفکر با انتقاد شدید از این که چرا اداراتی که موظف به رعایت سهمیه به کارگیری ایثارگران بوده‌اند به وظیفه خود عمل نکرده‌اند خاطرنشان کرد: این موضوع را در اولین اولویت‌های کاری در صورت برگزیده شدن و اعتماد مردم بویراحمد و دنا قرار خواهم داد.