رکورد دار جهانی هم استانی را بیشتر بشناسیم
رکورد دار جهانی هم استانی را بیشتر بشناسیم
متولد بیستم اسفندماه هزار و سیصد و هفتاد و دو ساکن بویراحمد با سابقه ورزشی بیش از 14 سال تمام،بنیانگذار پارکور_کلستنیکس و کراسفیت در استان میباشد

سید مسعود زمانی متولد بیستم اسفندماه هزار و سیصد و هفتاد و دو ساکن بویراحمد و روستای مهریان با سابقه ورزشی بیش از ۱۴ سال تمام،بنیانگذار پارکور_کلستنیکس و کراسفیت در استان میباشد وی مبدع خلاقیت های حرکات بدنسازی نیز میباشد.ایشان توانسته اواسپرت را در استان کهگیلویه و بویراحمد پایه ریزی کرده و شاگردان زیادی را تربیت کند.

در سطح حرفه ای ورزشی سید مسعود زمانی قهرمانی چندین دوره در مسابقات کشوری را در کارنامه خود دارد و عضو سابق تیم ملی و انتخابات مسابقات جهانی ۲۰۲۰ نیز بوده است.اما در دنیای رکورد ها ایشان نیز دارای کارنامه پرباری از جمله رکورد دار جهانی حرکت پرش جفت دست  در سطح جهان میباشد.

مسعود زمانی از سال۸۸ تا کنون در استان و کشور اطلاعات ورزشی و آموزش های پایه حرفه ای را در اختیار جوانان و نوجوانان ورزشکار گذاشته است و تقریبا زندگی خود را وقف اموزش هنرجویان مشتاق کرده و در این زمینه بیش از ۵۰ نفر از شاگردان وی توانسته اند به کسوت مربیگری نایل آیند.

این ورزشکار پر انرژی هم استانی در تلاش است که با بنیان گذاری یک رشته ورزشی و پرهیجان جدید در ایران و جهان  تعدادی کثیری از ورزشکاران و نوجوانان را دراین رشته تحت پوشش قرار دهد همچنین وی در نظر دارد با راه اندازی آکادمی در مرکز استان تعداد شمار ورزشکاران  تحت پوشش خود را دوچندان سازد  گرچه ایشان در حال حاضر در باشگاه های مختلف استان به اموزش های تخصصی ورزشی به هنرجویان در رده های سنی مختلف میپردازد.

پایگاه خبری صبح دنا ضمن آرزوی موفقیت برای این ورزشکار نخبه استان در ادامه توجه شما را به تعدادی از تصاویر و ویدیو هایی که نشان از شاخص بودن و توانمدی ایشان دارد را جلب میکند: