نبود سیلندر گاز روی دنیایی از نفت و گاز/ حاشیه نشینان یاسوج همچنان در عذاب+فیلم
نبود سیلندر گاز روی دنیایی از نفت و گاز/ حاشیه نشینان یاسوج همچنان در عذاب+فیلم
این روزها یکی از مشکلاتی که به وضوح دیده می‌شود و مسوولان فکری به حال آن نمی‌کنند کمبود و به عبارتی نبود سیلندر گاز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج هر چند که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های نفت‌خیز کشور بوده که با اندک جمعیت و وسعتی روی گنجی از نفت و گاز خوابیده اما همین استان به دلایل مختلف با محرومیت‌های سنگینی دست و پنجه نرم می‌کند که یک سر این مشکلات به بی تدبیری مسوولان برمی‌گردد.

مسوولانی که یا به نظارت اعتقادی ندارند و یا چندان غرق در مسائل جانبی خود از جمله دخالت در انتخابات‌ها هستند که دیگر در مخیله آن‌ها جایی برای خدمت به مردم و نظارت بر امور باقی نمی‌ماند.

این روزها یکی از مشکلاتی که به وضوح دیده می‌شود و مسوولان فکری به حال آن نمی‌کنند کمبود و به عبارتی نبود سیلندر گاز در مرکز استان است در حالی که بسیاری از حاشیه‌نشینان در اطراف شهر یاسوج مرکز استان به دلیل ساخت و سازهای خارج از طرح و محدوده از نعمت گاز خانگی محروم بوده و مجبور به استفاده از سیلندر گاز هستند.

مشکل کمبود سیلندر گاز در مرکز استان در حالی است که بنا به گفته مسوولان و کارشناسان 25 درصد نفت و گاز کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد استحصال می‌شود.