مانور بزرگ یاوران انقلاب با شرکت بیش از۳هزار دانش آموز
مانور بزرگ یاوران انقلاب با شرکت بیش از۳هزار دانش آموز
همزمان با دهه مبارک فجر مانور بزرگ یاوران انقلاب با شرکت بیش از ۳هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با دهه مبارک فجر مانور بزرگ یاوران انقلاب با شرکت بیش از سه هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
بر اساس این گزارش با حضور فرهنگیان و سه هزار دانش آموز دختر مانور یاوران انقلاب، با عنوان سپاس سردار و با اجرای توانمندیهای تشکیلاتی دانش آموزان در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت:این مانور با هدف ارتقاء هویت ایرانی ـ اسلامی و انقلابی دانش آموز شرکت ۵۰۰هزار دانش آموز در۷۰۰منطقه کشور برگزار شد.
اسماعیل بحری زاده افزود: این مانور با محوریت یاوران شهید سردار قاسم سلیمانی و با ارائه توانمندی های تشکیلاتی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت:کهگیلویه و بویراحمد در فعالیتهای تشکیلاتی جزء برجسته ترین استانهای کشور است.
قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور بیان کرد:سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در جذب مدارس رتبه اول، در جذب مربیان در رتبه دوم و در مجموع رتبه دوم کشور را، در فعالیتهای تشکیلاتی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: این مانور با هدف ارتقاء تشکیلاتی دانش آموزان وبا حضور سه هزار نفر از پیشتازان دانش آموز برگزار شد.
هادی زارع پور افزود:۲۷هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد عضو تشکلهای سازمان دانش آموزی هستند.
وی گفت : امسال ۴۰برنامه در دهه مبارک فجر در حوزه آموزش و پرورش در حال اجرا است.
رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:این مانور برای تربیت اجتماعی و وظایف تشکیلاتی و با شعار سپاس سردار برگزار شد.
سیدنظام مرادی بیان کرد: در این مانور دانش آموزان پیشتاز توانمندیهای تشکیلاتی خود از جمله حاملان قرآن، برپایی چادر امداد و نجات و رژه سرود همگانی را به نمایش گذاشتند.