بازرسی از ۹۲۰ واحد تولیدی در کهگیلویه بویراحمد
بازرسی از ۹۲۰ واحد تولیدی در کهگیلویه بویراحمد
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان گفت: در ۱۰ماه گذشته، ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدیِ استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان گفت: در ۱۰ماه گذشته، ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدیِ استان صادر شده است.
بهمن رحمتی افزود: برای اولین بار صحت عملکرد نازل جایگاه های سوخت گاز طبیعی (CNG) در استان بررسی شد که خوشبختانه همه جایگاه های استان از استانداردهای لازم برخوردار بودند.
وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی محصولات برای تولیدکنندگان ادامه داد: زمانی که تولید کننده به استاندارد توجه کند، افزایش کیفیت محصول تولید و افزایش راندمان تولید را به دنبال دارد.
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان گفت: این افزایش راندمان نیز سبب افزایش فروش و صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور می‌شود.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، اجباری است.
آقای رحمتی ادامه داد: همشهریان برای اطمینان از صحت علامت استاندارد کالاها و نشان ملی استاندارد می توانند کد ده رقمی درج شده را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و از اصالت علامت استاندارد محصول مطمئن شوند.