دعوت نماینده ولی فقیه از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دعوت نماینده ولی فقیه از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شرکت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام روشنی به دشمنان می‌دهد.

به گزارش صبح دنا به نقل از باشگاه خبرانگاران جوان ،حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: برای همگان وظیفه است که باهدف پاسداشت خون شهیدان انقلاب و تداوم راه امام خمینی (ره)، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مرم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان جواب دندان شکن می‌دهند گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه، وحدت و یکپارچگی این استان را در کشور مثال زدنی می‌کند.

امام جمعه شهریاسوج در ادامه گفت:وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم در تمامی عرصه‌ها از مولفه‌های بقای انقلاب اسلامی است بی شک مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در شرایط حساس کنونی نیز استوار و با امیدتر از گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و انسجام ملی خود را به نمایش می‌گذارند و با حضور پرشور خود مهر تائیدی بر عملکرد نظام اسلامی می‌زند.