توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها در آستانه 2 رویداد مهم
توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها در آستانه 2 رویداد مهم
نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار ایجاد نشاط و امید توسط رسانه‌های محلی شد و گفت: رسانه باید مروج فرهنگ «خواستن، توانستن است»، باشد و به نوعی تقویت کنند راهبرد ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان باشد.

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست با هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر با بیان انتظارات و توقعی که از اهالی رسانه می‌رود اظهار کرد: رسانه‌ها در این برهه مردم را برای حضور گسترده و پرشور در یوم‌الله 22 بهمن و همچنین شرکت گسترده در انتخابات دوم اسفند آماده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این مطلب که پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و جنجال آفرینی غیر قابل پذیرش است افزود: لازم است معیارهای انتخاب یک نماینده انقلابی از جمله ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گیری و مردمی بودن و تعهد به نظام و انقلاب و ارزش‌ها برای مردم به خوبی بیان شود.

حسینی گفت: از اصلی‌ترین سیاست‌های دشمنان سیاه نمایی خدمات 40 ساله نظام و انقلاب است و به نوعی دستاوردهای انقلاب را شکست و شکست‌های خود را موفقیت جلوه می‌دهد تا تعهد مردم نسبت به انقلاب اسلامی کم رنگ و به نوعی ناامیدی در بین مردم رخ دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار ایجاد نشاط و امید توسط رسانه‌های محلی شد و گفت: رسانه باید مروج فرهنگ «خواستن، توانستن است»، باشد و به نوعی تقویت کنند راهبرد ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و دشمنان باشد.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نباید نسبت به پیگیری و مشکلات مردم بی تفاوت باشند و مشکلات را بدون کم و کاست و با در نظر گرفتن مصلحت، حکمت، مصالح نظام و مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی انتقال دهند تا موضوع بررسی و برطرف شود.

حسینی با اشاره به اینکه زبان رسانه در طول تاریخ موثر بوده و آثار مثبت و منفی به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: در صورتی رسانه با حفظ امانت و تعهد به درستی به مسائل بپردازد و به موقع مردم و مسئولان را از مسائل و مشکلات آگاه کند، مصالح دولت و ملت در مسیر صحیح قرار می‌گیرد و بدون شک مردم و نظام کمتر ضرر می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر مردم و مسئولان به موقع بدانند و به موقع تصمیم بگیرند خیلی از ضررها دفع می‌شود و رسانه‌های متعهد قبل و بعد از انقلاب برای رشد و شکوفایی تلاش کردند و البته قلم رسانه انقلابی همچون مجاهدان راه حق اثر گذار است.

حسینی اظهار داشت: میدان بسیاری از جنگ‌های امروزی، جنگ رسانه‌ای است و هزینه‌های بسیار سنگینی در این مسیر متحمل شده‌ایم و جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن را رسانه انقلابی باید خنثی کند.

وی با بیان اینکه تقویت فعالیت‌های مذهبی و مساجد به عنوان یک اولویت در دستور کار است، ابراز کرد: در این رسانه تاکنون در برخی از مساجد در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل و موارد مختلفی را بررسی کرده‌ایم.

حسینی با بیان اینکه سرکشی از مناطق مختلف بویژه مناطق دور افتاده و محروم ادامه دارد، گفت: خدمات رسانی به برخی روستاهای زیر 10 خانوار و سخت گذر به دلیل بالا بودن هزینه خدمات دهی بسیار سخت بوده که باید برنامه تجمیع روستاها در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.