اقدام های تهدید کننده انتخابات با مجازات سنگین مواجه می شود
اقدام های تهدید کننده انتخابات با مجازات سنگین مواجه می شود
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام های غیرقانونی تهدید کننده سلامت و امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان از سوی داوطلبان یا هواداران آنها با مجازات سنگین دستگاه قضایی مواجه می شود.

به گزارش صبح دنا به نقل از ایرنا، حسن نگین تاجی روز شنبه در نشست رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم در کشور و این استان باید داوطلبان و طرفداران آنها در استان بیش از پیش مراقب بروز برخی بداخلاقی های انتخاباتی باشند.
وی افزود: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد اجازه نمی دهد که در ایام تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم داوطلبان یا هواداران آنها در این استان با راه اندازی کاروان یا نصب بلندگو برای مردم مزاحمت ایجاد کنند.
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماده ۷۵ قانون انتخابات جرایم را تعیین و میزان مجازات مربوط به آنها را نیز اعلام کرده است.
نگین تاجی عنوان کرد: نگاه دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس یازدهم در این استان از نوع پیشگیرانه و در قالب ارشاد، راهنمایی و تذکر به داوطلبان و طرفداران آنهاست.
وی ابراز داشت: تاکنون تذکرهای لازم از سوی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد به عوامل اجرایی، فرمانداری ها، بخشداری ها و رسانه های این استان داده شده است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.