رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در چارچوب مصالح نظام حرکت می‌کنند
رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در چارچوب مصالح نظام حرکت می‌کنند
نشست هیات اندیشه‌روز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج نشست هیات اندیشه‌روز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.

در این نشست فخرالدین رضایی مسوول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که رسانه‌های استان به نسبت کشور جز رسانه‌های پیشرو هستند اظهار کرد: هر چند که استان در بسیاری از شاخص‌ها در کشور در رده‌های پایین قرار دارد اما رسانه‌ها و خبرنگاران استان از بهترین‌ها در کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به این که 123 پایگاه اطلاع‌رسانی و رسانه مکتوب در استان به صورت مجوزدار در استان فعالیت می‌کنند تصریح کرد: به جز این 15 دفتر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های رسمی کشور نیز در استان فعالیت می‌کنند.

این مسوول با بیان این که رسانه‌های استان و خبرنگاران همه در چارچوب نظام و انقلاب حرکت می‌کنند افزود: ممکن است که در این بین برخی اصحاب قدرت و ثروت قصد نفوذ در رسانه‌های استان را داشته باشند که لازم است در این زمینه با حفظ بصیرت اقدام کرد.

رضایی به جایگاه بسیج رسانه در میان 23 قشر بسیج در استان اشاره کرد و گفت: این قشر یکی از مؤثرترین اقشار بسیج است و تاکنون در راستای رسالت بسیج رسانه اقداماتی از جمله کارگاه‌های بصیرت‌افزایی و آموزشی و اردوهای تفریحی و زیارتی مختص خبرنگاران برگزار کرده است.

وی به همایش‌ها و جشنوار‌ه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین آن‌ها جشنواره ابوذر است که به همت بسیج رسانه آثار خبرنگاران به این جشنواره ارسال شد.