اولین کاندیدای اصلاح‌طلب در بویراحمد ثبت‌نام کرد
اولین کاندیدای اصلاح‌طلب در بویراحمد ثبت‌نام کرد

با همراهی برخی از فعالان سیاسی و معتمدین، اولین کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام رسمی کرد. به گزارش صدای دنا به نقل ازافتونیوز، در اولین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس، «اردوان ایزدپناه» با حضور در فرمانداری بویراحمد به عنوان اولین کاندیدای اصلاح طلب این حوزه رسما وارد […]

با همراهی برخی از فعالان سیاسی و معتمدین، اولین کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام رسمی کرد.

به گزارش صدای دنا به نقل ازافتونیوز، در اولین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس، «اردوان ایزدپناه» با حضور در فرمانداری بویراحمد به عنوان اولین کاندیدای اصلاح طلب این حوزه رسما وارد کارزار انتخاباتی شد.

ایزدپناه متولد ۶ شهریور ۴۷ ، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی و دارای سوابق متعدد مدیریتی است. وی برادر معلم شهید کرامت الله ایزدپناه است که در اولین دوره انتخابات مجلس به عنوان منتخب مردم یاسوج به مجلس راه یافت.

یکی از شاخص ترین افراد که ایزدپناه را در این ثبت نام همراهی کرد قوام فروزان بود که وی نیز از گزینه های اصلی اصلاح طلبان این حوزه برای انتخابات مجلس بود که با این کار حمایت و همراهی خود با ایزدپناه را اعلام کرد.

ایزدپناه در حاشیه ثبت نام به خبرنگاران گفت: من آمده‌ام تا اندیشه و عقلانیت و شایسته سالاری را حاکم کنم و با منطقه گرایی و قوم گرایی، منفعت طلبی مبارزه کنم.

ایزدپناه درباره اصطلاح سیاسی «عزت بویراحمد» که در فضای سیاسی بویراحمدی پرحاشیه شده است، گفت: من فکر می‌کنم عزت بویراحمد بستگی به شخص خاصی ندارد، بویراحمد همیشه عزتمند بوده و انشالله آینده عزت مندتر خواهد شد.

ایزدپناه در پاسخ به اینکه «نظام اداری آنطور که باید شایسته نبوده و رونق اقتصادی در ابعاد مختلف وجود نداشته است نظر شما چیست؟» ابراز کرد: قاعدتاً زیرساخت‌های توسعه هر جامعه‌ای منابع انسانی است، من فکر می‌کنم آنطور که باید به منابع انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخبگان و جوانان توجه می‌شد نشده است. ان شاء الله که در آینده بتوانیم با ایده‌هایی که داریم استان را متحول کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس فعلی در رأس امور بود، با خنده گفت: ان شاء الله که باشد.